9. toukokuuta 2012

39. Ikä koukistaa huutomerkit

Hän on minua vanhempi. Emme näytä parina epäsuhtaiselta, vaikka Hän on kasvanut minua varten kaksitoista vuotta pidempään. Minulla ei ole fetissiä itseäni vanhempiin naisiin, eikä Hän todellakaan muistuta äitiäni. Julkisella paikalla herätämme pahennusta vain minun toimesta, sillä hänenkaltaisiaan naisia ei puristella perseestä parkkipaikoilla.

En koe olevani ikäistäni vanhemman tai nuoremman oloinen. Tiedän kuitenkin, ettei Hän pidä itseään vanhempia miehiä seksuaalisesti kiinnostavina. Tiedän senkin, että ikäeromme on hänen mieshistoriansa suurin. Tämän tarkemmin en osaa hänen ajatuksistaan numeroita koskien sanoa, mutta aion pysyä Häntä nuorempana jatkossakin. Hänelle sopii nuorempi mies.

Pidän Hänen kasvoistaan. Ne ovat aikuisen naisen kauniit kasvot. Hän on ulkonäöllisesti hyvin viehättävä. Hänen vartalonsa on upeassa kunnossa. Aavistus uurteesta silmän vierustalla tekee hyvää hänen karismalleen. Hänen katseensa on yksinkertaisesti vastustamaton.

Hän on luonteeltaan nuorekas, mutta nelikymppinen. En pidä lainkaan Naisista, jotka leikkivät muuta kuin ikäistään. Nelikymppinen nainen on hurmaava kunhan antaa itselleen luvan siihen. Olen ihastellut Hänen tarjoamaansa kokonaisuutta eritellen Hänelle yksityiskohtia, joista todella sytyn. Huomaan, että se on tehnyt Hänelle hyvää - Hänen silmistään näkee, että saan hänet tuntemaan itsensä Naiseksi. Hän ei epäröi ottaa vilpitöntä innostustani vastaan kuten moni tyttö tekisi.

Ikäeromme on merkittävä ja toisaalta ei lainkaan. En katsele ihaillen hänen ikäisiään naisia - katson Häntä. Hän ei suhtaudu minuun itseään nuorempana miehenä vaan tasaveroisenaan, miehenä. Se kieltämättä hivelee, sillä hän on koulutettu, älykäs, kokenut ja näyttävä nainen. Kaikkea mikä kelpaa minua isommillekin pojille. Hän rauhoittaa minua. Hän sanoo, että tuo on molemminpuolista. 

En usko, että Hän kokee kilpailevansa yli kymmenen vuotta Häntä nuoremman vaimoni kanssa -  millään tasolla. Nelikymppinen nainen on varma itsestään. Hän on varma asemastaan elämässäni. Hän tiedostaa etunsa tarjota minulle aito nelikymppinen nainen, jollaista ei kotoa löydy - ja juuri se tekee Hänen maailmanmestaruudestaan minun silmissäni kiistämättömän.

Olemme eri vuosikymmenen lapsia, mutta juuri tänään on meidän aikamme.

4 kommenttia:

  1. "Olemme eri vuosikymmenen lapsia, mutta juuri tänään on meidän aikamme."

    Aika kivasti sanottu :)

    VastaaPoista
  2. Vanha naistenlehtien klisee ON totta:nelikymppisenä nainen pääsee ulkonäkö-estoistaan,tietää mitä sängyssä haluaa ja mitä ei ja on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa.Fokus palaa lapsista omaan itseensä.Naisen Parasta Aikaa.

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen blogi!
    Kirjoitat hyvin.

    Käyhän lukemassa vastapainoksi oma blogini, jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä. Mielenkiintoinen blogi ja kirjoitat todella hyvin. Olen lukenut kaikki tekstit, osan jopa kahteen kertaan.

    Raadollista elämän todellisuutta ja totuutta. Tähän totuuteen minunkin silmäni ovat avautuneet.

    Ajatuksesi herättävät paljon kysymyksiä ja lisää ajatuksia... tekstisi ovat olleet mietteissäni useampaan otteeseen. Löysin blogisi tällä viikolla.

    Uusia tekstejä odotellessa.

    VastaaPoista