25. maaliskuuta 2012

12. Viikset puurossa - ja muita aforismeja mediataivaalta


Keskustelemme toisinaan naidessamme. Kestävyyteni kannalta jaksotus tuntuu miellyttävältä - ja tarvitseehan viidakon Janekin hetken aikaa palautua. Pysyn hänen sisällään, mutta saatamme ottaa välissä hetken henkeä. Harvemmin visaisia työhön liittyviä pulmia ratkotaan ja kiihottuneessa mielentilassa ideapankin kassaholvin sisältö on lievästi ilmaistuna seksuaalisviritteinen - sillä epätavanomaisella tavalla.

Seksimme on suutelukeskeistä. Hän on erinomainen suutelija ja tunteiden tultua mukaan suutelu tuntuu entistä intiimimmältä. Ehdotan, että ottaisin meistä kuvan joka on rajattu niin, että vain päämme näkyvät. Räps. Otan ensimmäisen ja näytän hänelle. Kuva näyttää herkältä ja mikään ei viittaa siihen, että me panemme. Hänkin pitää siitä. Lähetän sen heti hänelle - ei aikailla, ei koskaan.

Hän tietää, että rakastan häntä.  Sen sanominen muutti seksin välillämme, varmaan pysyvästi. Tunnen hänen ihonsa vielä kokonaisvaltaisemmin kuin tähän asti. Hän vastasi rakastavansa minua. Tämä on molemminpuolista, luojan kiitos. En ole rakastanut montaa naista - mutta olen rakastanut näitä harvoja, muutamaa, paljon ja tulisesti. Hän on yksi kolmesta. Hän jää mieleeni ikuisuuksiksi, vaikka tyrisimme tämän suhteen ja välimme joskus. Olen hänen sisällään, enkä epäile hänen tunteitaan. Tämä on rakastelua. Aivan vitun kiellettyä - kahden varatun toisiinsa rakastuneen ihmisen intohimoista rakastelua.


Jostain se sitten tuli. Idea. Kokeilu. Suuseksi laukeamisen jälkeen. Minun laukeamiseni. En ole pitänyt mielekkäänä edes ajatusta maistaa. Huipulle kiivetessä asialla flirttailu tuntui siinä hetkessä hyvältä. Karjahdus ja pulssin tasaaminen hänen päällään.

Öh, mitä minä sanoin? Katselen hänen kauniita kasvojaan ja hymyilen. Vittu me ollaan hulluja. Toteamme jos puntaroimme jotain uutta tapaa rikkoa sovinnaisuuden rajoja, jotka tosin oikeasti ovat vain omia subjektiivia käsityksiä normeista. Eikai kyselyä siitä, miten kukakin seksin jäljet siivoaa ole tehty.


Ihkistelemme sängyllä ja hivelen hänen hikistä vatsaansa. Jostain syystä hänen hikoilunsa miellyttää suunnattomasti minua. Urheilijatyttöni - kai - tai jotain. Katselen häntä hänen kuvaillessa monisanaisesti orgasmiaan. Hänen innostumisensa saa minut tuntemaan oloni miehiseksi. Hekottelemme ajatukselle, että ottaisin hänet suuhuni nyt - nyt kun olen lauennut häneen. Tilanne vakavoituu sekunnissa, kuten meille sängyssä käy - ja asetun hänen jalkoväliinsä. Katson häntä silmiin.

1 uusi tekstiviesti saapunut. 12.02 klo 15:53:12 - "Hmm... oli kyl vitun kiihottava ku lipasit sieltä ku sun sperma oli sisällä... huomasitkohan ku värähdin... Laitetetaan jotain alle, annetaan valua ja vähän nuolaset?"

Hän taisi pitää - ja mikä minä olen häneltä jatkossakaan mitään kieltämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti