5. huhtikuuta 2012

20. Naiset, aikuiset ja lapset

Olen aina pitänyt tarkasti huolta siitä, että Naiseni on minimissään ikäiseni ja mahdollisimman voimakastahtoinen. Pidän rohkeudesta ja haasteista, joita tytöt eivät minulle tarjoa. En ole koskaan ihaillut nuoruutta, sillä kokemus ja karisma viehättävät nupullaan olevia rintoja enemmän. Sitä paitsi nainen ei lösähdä 27-vuotiaana kuten yrityksemme myyntirunkkari toisinaan maalaa saadakseen huomion pois lähibaarissa kertyneestä siiderimasustaan. Hänen naamansa ärsyttää ja rystysiäni kihelmöi - taidankin jättää firman virkistyspäivän väliin. Kuulun omassa työporukassani ja ystäväpiirissäni selkeään vähemmistöön naismakuni kanssa. Kolmikymppisenä kaksikymppisten jaagaaminen tuntuu luonteeni vastaiselta - opintotuet, vuokralla asuminen ja halvat kulkuneuvot eivät edusta minulle jotain jonka haluaisin elää uudelleen. Antoisia aikoja toki, muttei mitään ikävöitävää.

Nussin kaikkea kaunista ja hengittävää kaksikymppisenä. Häpeän sitä jälkeenpäin, vaikkei syytä olekaan. Olin vapaa tekemään mitä tahdon. Seksin saamisen helppouden oivaltaminen kyllästytti minut pitkäksi aikaa: en tahtonut enää kokemuksia. Lapset, autot, kesämökit ja vene suistivat minut kurssiltaan ja nyt olen tässä. Minulla on jotain itsekästä ja omaa - blogi ja tyttöystävä.
 
Työssäni tapaan monenlaisia naisia. Teen virka-aikana päätöksiä, jotka vaikuttavat muiden elämään. Huomaan sen herättävän osan itseäni nuoremmista naisista kokemaan minut kiintoisaksi. Ehdotuksia, suorasukaisiakin, saan verrattain usein jos snooker-kavereiden kertomuksista voi vetää johtopäätöksiä. Luulen tämän johtuvan valtion laitoksia alhaisemmasta ikärakenteesta: enemmän sinkkuja, seksiä ja rock ´n rollia. Pyrkyreitä - ehkä minun luullaan olevani isompi kuin olen, en tiedä.  En koe olevani hyvännäköinen tai kovin tavoilteltava sormuksineni - kolmikymppisenä, varhaiskeski-ikäisenä halinallena. Seksuaalinen vetovoima voidaan siis jättää ehdotuksien taustoja tai motiiveja pohdittaessa pois laskuista. Taidan olla isukki, tai miksi nuo pikku-laululintuset sitten minua selän takana kutsuvatkaan. En kuolaava tai kiimasta nuorten tyttöjen seurassa tärisevä, mutta ehta faija kuitenkin. Minulla on kaksi aikuista Naista. Yksikin vastaisi kahtakymmentä kaksivitosta.

Tyttöystäväni syntymäpäivät lähestyvät. Eivät ihan lähiaikoina, mutta aika rientää. Tiedän, että hänen kaltaisellaan urallaan menestyneellä naisella on kaikkea. Haluan kuitenkin antaa jotain - jotain joka henkii minua. Olen rihkamaa, hikistä seksiä ja karkeaa kielenkäyttöä. Ed Hardy? Se olisi mukavasti mautonta ja jotain, jota hän ei itse hankkisi itselleen. Olisiko minusta hänelle Eskoksi? Ehkä ei sittenkään.




4 kommenttia:

  1. jos tapaisit vaikka työsi kautta sinua miellyttävän/sinun tyyppiä olevan naisen, ja sinulla olisi mahdollisuus häneen, niin alkaisitko suhteeseen myös hänen kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. Tämä on viimeinen suhteeni avioliittoni ulkopuolella.

      Poista
  2. mutta entäs onko se ensimmäinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En näe tämän olevan oleellista blogin kannalta, mutta vastaan silti henkilöhahmoani syventääkseni: on, Hän on ensimmäinen.

      Poista