17. huhtikuuta 2012

25. Tohtori Freud ja sulkija

Kesälomalistojen ilmestyminen työpöydälle on varma kevään merkki. Olen ollut tarkka kesälomani ajankohdasta ilman erityistä syytä. Nyt olen aikeissa vetää janan kalenteriin kesälomani merkiksi Hänen kesälomaansa mukaillen. Kaksi naista ja yksi perhe - palaset täytyy sovittaa yhteen jotenkin.

Ajatus kesästä tuntuu hyvältä, mutta käytännön panemisen kannalta muutama huoli herää. Ihmisten ulkoillessa retkeilyharrastuksemme voi muuttua haasteellisemmaksi. Luova mieli toki keksii keinot. Siihen on pakko luottaa. Business-pukeutuminen kevät-tyyliin ilahduttaa silmääni kovasti. Hänen jalkansa ovat kerrassaan kaunista katseltavaa. Ihanat muodokkaat pohkeet, kiinteät reidet ja kauniit nilkat. Lyhenevä hame ja perseenpeittävän takin kesälomalle päästäminen saavat kevättä myös minun sepalukseeni.

Hänen kulloinenkin mielialansa ei paljastu hänen habituksestaan. Hän on ulkoisesti tyyni jokaisena päivänä. Hänen tyyneytensä on vangitsevaa ja tunnen olevani erityislaatuinen joka kerta kun hän avaa itsensä eteeni. Hänen työtoverinsa tai kaveritkaan tuskin pääsevät hänen päänsä sisään hänen sallimatta, sillä hänen pokerinsa pitää. Ihailen tätä piirrettä hänessä. Ehkä hänen työnsä määrittelee hänen käyttäytymistään enemmän kuin omani minua, mutta itsevarmuutta huokuva määrätietoinen rauhallisuus on merkillepantavaa hänessä. Hän on lämmin ihminen, mutta vain niin päättäessään. Minun kanssani hän on oma itsensä - muille hän saa kernaasti olla viileä ammattilainen.

Hän on kertoi melko varhaisessa vaiheessa, että peppujutut eivät ole hänen juttujaan. Kuriositeettina tieto kiinnostaa minua yllättävän paljon. Siitä huolimatta, että en ole käytännössä koskaan välittänyt munalla pyllyyn sohimisesta. Olen enemmänkin pillukuiskaaja. Olen aiemmissa suhteissani oppinut, että väliliha ja pyllyn alue ovat rentoutuneelle naiselle hermopäätekeskus, jota voi ja kannattaa stimuloida eri tavoin. Varovaisella alulla ja törkeyksiä hänelle kuiskien olen kutitellut häntä ja katseestani hän tietää, että tämä tasmanian tuholainen tahtoo leikkiä sormeni-perseessäsi-leikkiä. Olen voidellut hänen pyllynsä muutamaan kertaan liukuvoiteella ja hyväillyt sisään tunkeutumatta häntä sormin. Siis suuseksiä antaessani. Hän tuntuu sormeani vasten rennolta. Hän liikkuu vaativasti ja annan hänen määrätä tahdin - ja niin hän istuu sormenpään sisäänsä ja laukeaa minun silmin kovemmin kuin koskaan. "Ei ole sinun juttusi?". Niimpä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti