2. huhtikuuta 2012

19. Puhelinseksi -ja sanat selän suoristajana

Sähköisten viestimien mahdollistaman tavoitettavuuden vuoksi toisen sanallinen stimulointi on helpompaa kuin koskaan. Koska olemme molemmat kirjallisesti suhteellisen samanmielisiä on tuhmien puhuminen ja kirjoittaminen luontevaa. On kiihottavaa kun hän on kuumana minulle - kun minä työnnän ostoskärryjä prismassa.

Hän laittaa rohkeasti kuvia itsestään. Hän osaa viekoitella. Jokaisen naisen tulisi piristää poikaystävänsä kauppareissua noin. Eroottinen, suorasukainen otos vie keskittymisen juustohyllyllä, mutta voihan sitä vaihteeksi laittaa leivän päälle edamia. Kun kukaan ei ole näkemässä.

Hän ei ole ennen minua laittanut itsestään kuvia kenellekään. Nyt ne ovat kiinteä osa kanssakäymistämme. Puhelimia voisi kutsua esileikkivälineiksi; kasvatamme ruokahaluamme toista kohtaan tapaamistemme välillä viestien innokkaasti.

Ihailen avoimesti hänen ulkomuotoaan ja olen hyvilläni pannut merkille, että hänen varmuutensa suhteessa minuun on noussut. On innostavaa huomata toisen katsovan silmiin haastavasti ja tiedostaen oma naisellinen upeutensa. Hänestä on helppo löytää hyvää sanottavaa, sillä hän vastaa ulkonäöllisesti naismakuani täysin. Tiedän, etten tyyliltäni tai persoonaltani kuulu itsestään selkeänä jatkumona hänen elämäni-kaiken-karvaiset-miehet-listaan. Viis siitä, olen ylpeänä hänelle ensimmäinen laatuani. Selkä suorana ja leukapystyssä - kumpikin. Hän on koko ajan ollut ryhdikäs nainen, mutta hänen seksuaaliselle vetovoimalleen on lisännyt yhden potenssin oman kauneutensa tiedostaminen.

Kun sanon hänelle jotain kaunista, hän palkitsee sen tekemällä jotain tuhmaa - kuvan, eleen - ojentamalla vaikka pikkuhousunsa taskuuni säilytettäväksi. Olemme loputtomassa oravanpyörässä tuon suhteen, enkä minä ainakaan ole lähellekään näännyksissä.

Tämä merkintä on kirjoitettu palaverissa, josta toivottavasti tulee muistio sähköpostiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti