18. huhtikuuta 2012

26. Ne - pikkuhousut

Kirjoittelemme Hänen kanssaan säännöllisesti ja hänen tekstinsä toimivat muistutuksena suhteemme juurista suomi24:lla. Hän osaa kirjoittaa. Jostain syystä tahdon julkaista katkelman hänen tekstiään mailista, jossa hän kuvaa mielestäni hyvin erästä suhteemme perversiota.

En ole kysynyt Häneltä lupaa tämän kirjoituksen julkaisuun - älä tapa minua, jos tähän merkintään kohtalon saattelemana eksyt.

Sä oot niin one in a million, kulta - ajattelin just tossa miten oot saanut mut vapautumaan ja mun askelen kevyemmäksi. Noi sun ideat. MIten sä generoitkin niitä, ja just sellaisessa muodossa että mä sytyn ja kiihotun niistä. Toisinaan musta tuntuu, että olet ideoinesi täysin spontaani - toisinaan taas oon miettinyt, että tota juttua jätkä on vienyt määrätietoisesti ja kulissien takana jo pidempään... Aivan helmi esimerkki jälkimmäisestä on muuten toi sun trophy-kalastus. Muistan kun joskus ihan ekojen viestien aikoihin sä kuvailit, miten tykkäisit siitä, jos vaikka mentäis yhdessä asuntoesittelyyn haukkumaan joku kämppä. Ja miten syttyisit, jos yllättäen laittaisin pikkuhousuni sun taskuun ja kuiskaisin, että pimppiä pitäs puhaltaa, ettei sille tuu vilu. Nooooh, mähän kiinnostuin tosta skenaariosta heti - mutta ei mulla ollut aavistustakaan, miten sanatarkasti toi ois pitäny ottaa prosessoitavaksi. Eka siirto, ideataso - onnistumisprosentti sata.

Sulla on hyvä muisti, mutta on mullakin. Joissain tärkeissä asioissa. Eihän toi juttu tohon jäänyt, todellakaan... oliks jo ompussa tosta puhetta seuraavan kerran vai vasta xxx:ssa, en ihan satavarma oo, mutta aika pian meidän seksisuhteen alettua otit ton aiheen toisesta kulmasta esille - että ryöväät multa "trophyn". Ovelaa!!! Muistan, että pari kertaa tosta vihjailit ja vitsailtiin. Mietin ihan aluks, että kunhan lämmität mua ihan muihin tarkoituksiin, mutta melko pian aloin ajatella, että joku kerta sä viet multa stringit jalasta OIKEESTI. Toka siirto, ilmoitus mahdollisesta toteuttamisesta - onnistumisprosentti...täh? Sata?

Tässä kohtaa kiltin perheenäidin olisi kuulunut kavahtaa ajatusta, ehkä punastua tai hämmentyä, mutta kiistää. Kiistää jyrkästi. Ei käy. Ei todella käy. Mites mä ajattelin? Minusta oli ajatuksena maailman luonnollisin asia antaa mun merirosvon ryövätä mitä se haluaa. En ajatellut ollenkaan, että mulla ois jotain liian yksityistä saati hävettävää. Yksityinen vaatekappale, joo, mutta yksityisessä tilanteessa toisen haltuun päätyneenä, yksityisiin tilanteisiin tarkoitettuna. Jospa pysyisin enemmän sun mielessä, kun sulla on hallussas osa minusta... Ja olihan ajatus mielettömän kiihottava - toi pirulainen muuten sitten ottaa mitä haluaa ja mun tehtävänä on mukautua. Ja jos oon oikein nokkela, kenties saan vähän ohjattua, mitä se pirulainen haluaa. Kolmas siirto, anna tyttikselle aikaa prosessoida ajatus - tooodella taitavaa.

Kun sit xxx:ssa veit kerran pöksyt jalasta, ei mulla ollut mitään sanottavaa aiheesta. Sulla oli päättäväinen ilme, konfiskoit omaisuutes kuin tehokkain ulosottomies ja kohta jo keskityttiin ihan muuhun... Sit veit toisetkin joku kerta. Mä rakastan tietoisuutta tosta, että sulla on jotain meidän seksiltä tuoksuvaa. Ja rakastan sun tekstareita aiheesta. Tunnen että oon sun lähellä ja mun naiseus sun ajatuksissa, kun tekstaat: "mulla on sun mustat narut hihassa...rakastan sun tuoksua" tai "tiedoksesi, että sun valkoiset oli mun tyynyn sisällä yöllä". Love, sex, intelligence. Vika siirto, koukuta tyttis - nonni. Tollee hoidit tonkin. Neljä bullettia. Oliks suunnitelma? Tunnusta!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti