21. huhtikuuta 2012

29. Tampio - lucky S.O.B


Mikä oikeus minulla on olla mustasukkainen? Ei mikään.



Tiedän Hänen miehestään sarjan merkityksettömiä faktoja. Hänen pituutensa, atleettisuutensa ja joitain sivulauseissa paljastuneita puolia hänen luonteestaan. Tampio on koulutettu, hyvännäköinen ja älykäs. Ja naimisissa Hänen kanssaan.



Mikä vittu siinä on, että minua kiinnostaa millään tasolla minulle vieras mies. Hän, jumalainen naaras, makaa allani uikuttaen nimeäni ja minä parka vittuunnun siitä, että hänen miehensäkin nussii Häntä. Pertti Mäkimaallakin on matkaa minuun kun etsitään turhanpäiväisimmästä asiasta kierrosta ottavaa runkkaria.




Hän tietää vaimostani sarjan merkityksettömiä faktoja. Ei varmaankaan pituutta, mutta joitain sivulauseissa paljastuneita puolia vaimoni luonteesta. Vaimoni on koulutettu, hyvännäköinen ja älykäs. Ja naimisissa minun kanssani.



Mikä vittu siinä on, että vaimostani täytyy tässä salasuhteessa puhua ylipäänsä mitään. Ehkä oletan, että Hän haluaa tietää. Jos keskittyisin märehtimisen sijaan ruuanlaittoon, olisi perheeni kylläinen ja voisin alkaa lipittelemään viiniä. Palkitakseni itseni hyvästä ateriasta. Joka on keskinkertainen, mutta syy ja oikeutus hillua iltapäivähutikassa.



Yritän kitkeä mustasukkaisuuttani tai helpottaa oloani mieltämällä tampion yläpurentaiseksi, leuattomaksi vätykseksi, joka on enintään keskinkertainen. Mieluummin vähän alle. Hänen puheistaan olen kuitenkin päätellyt, että tampio on enemmän. Ehkä Hän ajattelee vaimostani samoin, sillä lienee inhimillistä, että mielikuvat kertautuvat jollei ole valppaana. Tampio taitaa olla minua parempi. Ajatus on typerä, sillä minä olen suhteessa tampion vaimon kanssa.


Mitä vitun hyötyä on kuvitella mitään Hänen ukostaan kun miehestä riippumatta tai juuri hänen ansiostaan minä saan erinomaista seksiä? Minä saan ja annan - silti uikutan kuin Mikko Kouki 2000-lukulaisessa kotimaisessa elokuvassa, jossa kaupunkilaiset naivat ristiin ja jokaiselle käy huonosti. Elokuvassa, jonka katson dvd:ltä ja vittuunnun kun vuorosanoista ei saa selvää ilman tekstitystä.



Olenko mustasukkainen myös vaimostani? Olen - mutta vain jos tampio siellä jossakin virittelee vartaloaan suoraksi iskeäkseen kyntensä vaimoni kankkuihin. Kenenkään elämää tai menoja en kontrolloi tai tarkkaile, enkä ole niin toiminut koskaan. Mustasukkaisuudessani olen johdonmukainen - tyttöystäväni ja vaimoni ovat tässä suhteessa minulle samassa linjassa.


Mikä vittu tässä muotoilussa on perusteena? Löysin muotoilutyökalun ja paketoin valitukseni kehykseen, joka näyttää syvälliseltä. Syvälliseltä kuten Aleksi Bardyn käsikirjoittamat elokuva-monologit. Esimerkiksi.


Nuolin Hänelle juuri orgasmin. Olemme molemmat innoissamme hänen rintojensa herkkyydestä kuukautisten alla. Hänen nänneistään kulkee suora hermorata jalkoväliin. Kuten useimmilla naisilla. Hän voihkii otteessaani. Mitä muuta voisin maailmalta pyytää. Mikä minä olen mistään valittamaan lauantaina kun Hän maistuu huulillani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti