29. huhtikuuta 2012

35. Vaivojenlaskija

Kyllä minä taas niin suoritin. Kyrö toimi ensimmäisen mielensäpahoittajan kanssa, toinen pantiin myyntiin prismaankin ja minä aloitan nyt laskemaan vaivojani.

Käännän uuden luvun elämässäni. Olen tyydyttänyt Häntä - ja elämäni muita naisia yksinkertaisesti hullaantuen heidän seurastaan, naisellisesta nautinnostaan ja rakkaudesta. En elä siviilielämääni sarjana suoritteita, joilla tienaan hyvinvointikolikoita, jotka sitten käytän valintani mukaan autoni imurointiin, suuseksiin tai baari-iltaan. Tai siis en ole elänyt. Ehkä on aika tehdä muutama laskutoimitus.

Hän oli tällä viikolla hurmaava keväisessä minissään. Minulla oli uudet housut. Huomautin hameesta Hänelle. Hän hymyili, punastui ja halasi lujaa. Hän on kaunis. Minä olen vaihtanut käyttämääni hoitoainetta. Onko ohut hiuslaatuni päänmukaisempi tämän kiiltoa lisäävän tuotteen vuoksi? Vai onko kyse siitä, että hän ainoa, joka saa sädehtiä? Samettihousuni ovat uudet, kiitos kysymästä - ai, ei kysyttykään? Minkä kyllä tiedustelin, että mahtaa olla aivan tuliterä. Tuo lyhyt hame.

Hänen perheensä kulkine liikkuu dieselillä ja talvisten kilometrien osalta käyttövoima näyttelee merkittävää roolia. Vai onko joku teistä pihistelijöistä joskus tarjennut 15 asteen pakkasessa nokivasarassa ilman pöksyjä?

Kyse ei ole rahasta - silloinkaan kun autoonsa rakastunut mies huolehtii jälleenmyyntiarvoon vaikuttavista kilometreista. Kustannuksien korostus kuuluu vaivojaan säästelemättömän valittajan elämään ilmaisten askareiden ohella - tottakai - täytyyhän taloudellinen panostuskin muistaa kirjata.

En tiedä miten Tampio, Hänen miehensä, vaivoihinsa suhtautuu. Huomaako mies edes taakkansa pienentyneen ansiostani. Minusta olisi mukavaa saada jonkinlainen tunnustus. Minulla on omakin vaimo, jota huomioida, sitä ei sovi unohtaa.


2 kommenttia:

  1. olipas typerä postaus.

    kuinka kiitollinen SINÄ olet kun vaimosi harrastaa samaan kaltaisesi kusipään kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaiva vaivasta. Minulla on kylpyhuonekaluste, jonka asennukseen tarvitsen apua - Tampiolla upean vaimon lisäksi kunnollinen pora. Syvällisenä kaverina varmasti näet mihin tämä ajatuskulku johtaa.

      Kiitos palautteestasi ja aurinkoista kevättä!

      Poista